ISO 9001:2015
Turistička agencija MARICOM ima uveden sustav upravljanja kvalitetom odobren od Loyd's Register Quality Assurance prema normi ISO 9001:2015.
Ovim Cerifikatom smo dobili i vanjsko neovisno priznanje da naša agencija radi kvalitetno te da nastoji stalno poboljšavati svoj rad.
POLITIKA KVALITETE AGENCIJE MARICOM
Maricom je pouzdana i jedna od vodećih turističkih agencija u gradu Pagu. U Maricom-u kvaliteta je strateško opredjeljenje i vodeća je smjernica u svakodnevnom radu cjelokupne agencije. Maricom vodi brigu o svim dionicima svog sustava kvalitete.
Temeljni cilj Politike kvalitete Maricom-a je kontinuirano raditi na poboljšanju usluge posredovanja između kupaca i pružatelja usluga kako bi se povećalo njihovo zadovoljstvo.
Maricom teži omogućavanju zadovoljstva i samoostvarenja svih svojih zaposlenika.
Posredovanjem u turizmu, Maricom pomaže otočnom stanovništvu u povratu njihova ulaganja u nekretnine te im na taj način olakšava egzistenciju i pridonosi njihovom ostanku na otoku. Uvođenjem načela društveno odgovornog poslovanja i u suradnji s ostalim dionicima, Maricom pridonosi razvoju lokalne zajednice uz očuvanje njenog bogatog prirodnog i kulturnog nasljeđa.
Turistička agencija MARICOM TOURIST SERVICE, Vukovarska 4, 23250 Pag, kod HR-AB-23-020015803
djeluje u sklopu tvrtke Maricom, društvo s ograničenom odgovornošću za turizam, trgovinu, usluge i turistička agencija, Vukovarska 4, 23250 Pag,
upisane pri Trgovačkom sudu u Zadru, osnovane 15.05.1992., MBS020015803, MB 3908640, OIB 22138709160.
Temeljni kapital u iznosu od 2.650 € uplaćen je u cijelosti. Član uprave: Sanja Buljanović.
ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK d.d., 51000 Rijeka, Jadranski trg 3a, Croatia, IBAN HR 4424020061100102523, SWIFT CODE: ESBCHR22,
S. Radica 2 Pag, Zadarska Županija 23250 Croatia